Fredag

Igår gjorde vi något som väldigt sällan händer!
Vi lade lite tid och energi på varandra jag och min man ;)
 
Hade såklart behövt röra på min häst som alldeles säkert hade träningsvärk, men ibland får man prioritera om..
Barnen skulle spendera natten hos farmor då hon varit snäll och tagit ledigt för att få lite tid med sina barnbarn <3
Så då passade vi helt enkelt på att gå på bio!
Vet inte hur länge sedan det var sedan vi var på bio utan barn?!
 
Hästarna fick vara ute längre än vad F tycker är ok så han hade rört på sig i alla fall vittnade stigarna i hagen om då jag skulle ta in dem :)
 
Idag ska vi i alla fall försöka hinna rida, sedan är jag lite osäker på hur vi lägger upp helgen, skulle viljja få ett pass i ridhuset..
Men sonen har fotbollscup och jag skulle ju behöva chauffören som även är fotbollstränare så jag misstänker att hästarna är lägst prioriterad på hans lista ;)
 
Vi får trimma efter vägarna istället och en dag ska vi ju få in ett konditionspass..
Nästa vecka har vi ju bade Gaby-träning och tävling lör-sön så det blir kanske bra med arbete i skogen ändå :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0