Onsdag

Idag var det utomhus debut för Cristallo, ville vända och åka hem redan innan vi börjat 🙈
Högtalarna och omstartsljuden lät från travbanan, det blåste och den i vanligt fall enorma hästen, blev om möjligt ännu större och superpigg även fast jag varit proaktiv och tagit på honom en mössa 🤦‍♀️
 
Gick med honom ner och promenerade sedan för hand medan han fick kika på de andra hästarna innan jag kravlade mig upp..
 
Vi red sedan fram tillsammans och lilleman fick böjas igenom och träna tempoväxlingar och övergångar medan de andra arbetade lite mer avancerat med sina hästar 😊
 
 
 
 
Då lilleman tagit det lugnt ett par veckor nu blev han trött ganska så fort, så vi hoppade några små hinder innan vi tackade för oss och for hem 😊
 
 
 
Men jag måste hänga på en martingal!!
Då han blir trött börjar han slänga med huvudet och det blir ganska så svår-ridet i den här formen 😜
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0