Måndag

Idag så fick Frazze och Rossi en joggtur till Norrbäcken och tillbaka, båda på hackamore..
F kändes inte alls spreciellt sliten och Rossi skötte sig, som alltid nu för tiden, mycket bra 👍
 
Cristallkulan fick sedan en promenad för hand och han är verkligen som att gå med en hund, går fot och ska stanna och lukta på saker 😂
På hemvägen skulle han ha pussar varannat steg, snusar mig på kinden och slutar inte förrän han fått en puss på mulen, så går vi några steg också börjar han om 💖💖💖
Efter ett tag var det ju ganska jobbigt att gå och pussas så jag försökte förklara att vi kunde fortsätta mysa hemma, då stal han mössan av mig istället 🤣
Han har verkligen tagit en jätteplats i mitt hjärta, finaste grå 🦄
 
Imorgon får han jobba lite på lina med chambon,  de andra 2 rider vi ut och jobbar lösgörande efter vägarna 👍
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0