Det visade sig vara en ponny där under

Men som de njuter av att få vara ute utan täcken nu!
Natten till igår fick de dessutom sova ute och det verkar inte ha gått någon nöd på någon av dem 🥰
Frazzes ben var dessutom kanonfina och inte en endaste liten galla då vi gjorde i ordning honom för träningen igår!
Lösdrift är grejen 🤗
 
Barnets träning gick bra och vi hann nästan hem innan det var mörkt så jag skyndade mig att sadla Grålle och begav mig ut .. själv 🙂
Gick faktiskt superbra! Då han spänner till tar jag ett djuuuupt andetag och sätter mig tungt och klappar så går det faktiskt bra och blir inte kaos 😀
Till och med när vi kom i galopp och han fick för sig att det var något i diket och först tvärnitade och sedan ville vända och fly så som han vanligtvis gör, så hoppade han bara åt sidan och vinklade sedan öronen bakåt och väntade på en reaktion från mig och gick sedan vidare 🥰🥰
Stoooort steg för oss!
 
 
 
 
 
 
Tog sedan in ponny som såg allmänt missnöjd ut med livet, eller ja, kanske mer all päls!
Så fram med klippmaskinen och sedan var det bara att köra, jösses vad skönt han tyckte att det var och smaskade och gäspade om vart annat 🙂
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0