Den här jäkla tröttheten

Då var det en ny vecka igen, helgen minns jag knappt då jag mest legat pga huvudvärk eller extrem trötthet 😴
 
I lördags for vi ner på klubben och funktionärade på årets Ponnypåsk 🤗
Därefter blev det soffläge resten av dagen då jag blev helt mentalt slut! 🥴
 
Igår så valde jag därför att hålla mig hemma, tog det lugnt på morgonen och sedan fick jag snilleblixt att C skulle trimmas över bommar 👌
Gick superbra, han var snäll och väldigt ridbar 😃
 
 
 
 
 
Men därefter kom också den sinnessjuka tröttheten och jag fick gå in och lägga mig en stund igen.
Kände mig lite som Nissen
 
 
Efter att ha legat still halva dagen orkade jag mig ut för att hjälpa Lily att hoppa de 2 kvarvarande hästarna.
 
Frasse, älskade Frasse 💖
Han älskar verkligen att hoppa, en riktigt liten tiger som bara sökte hinder 🤩
 
 
 
 
 
Pisse-Nisse fick också "hoppa" bana, ca 40/50 och mestadels kryss men han kämpade på superbra 🤩💖
 
 
Jobbar hemma idag så att jag kan gå och lägga mig om det behövs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0