Allt är som vanligt

Ska erkänna att jag varit lite orolig att det hysteriska i helgen skulle hålla i sig, det är trots allt höst och det heter ju inte höst-häst utan anledning 🙈
 
Men vi red ut en sväng igår utan problem, fåren stod precis vid staketet intill vägen på ena sidan och på den andra svetsades det och bankades i en traktorskopa och han brydde sig inte alls!
 
På vägen hem hann jag ringa flera samtal som jag kunde fokusera på utan att att sätta livet som insats 😋
 
 
 
 
Tyvärr resulterade inget samtal i att vi har veterinär klar till våra hösttävlingar 😏
 
For sedan ner på klubben då min dressyrgrupp fått i uppgift att spåna boxar inför helgens tävlingar.
Det gick snabbt och jag hann få lite surrtid med fina vänner som fått hem sin nya häst 🥰
 
Idag ska solen skina hela dagen, hoppas att paddocken hemma torkar upp så ska jag och T tömköra båda hästarna idag 🤗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0