Brrr đŸ„¶

Imorse var det frost pĂ„ backen och minus i luften, ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt gillar det! 🙈
 
Men det Ă€r dags att sĂ€tta in vĂ€rmehinken i uteboxen ocksĂ„ ska jag köpa ett hönĂ€t till Rossi sĂ„ att han kan pilla pĂ„ med sitt hö lĂ€ngre 😊
 
IgÄr hann jag bara snurra C pÄ lina ett par varv dÄ jag vart sen frÄn jobbet och hade trÀning med K innan. 
Men dÄ han ju ocksÄ fÄr sÄdana skav sÄ passar det ju ganska sÄ bra.
 
 
TrĂ€ningen i onsdags gick i alla fall superbra, pigg och glad hĂ€st som hoppade fantastiskt đŸ€©
Börjar kunna reglera galoppen sĂ„ pass nu ocksĂ„ att han nĂ€stan kan bli för lydig, det Ă€r riktigt roligt att rida just nu đŸ„°
 
Vi kÀnner oss redo för tÀvling pÄ söndag!
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0