Mer, mer, mer!!!!

I torsdags hade jag hoppträning med K och Rossi, då klockan rusade iväg så hann jag bara longera en snabbis innan det började skymma.
 
Sedan fick han vila både fredag och lördag, då hösthumöret börjar smyga sig på var jag faktiskt lite spänd på hur han skulle vara att rida igår 😋
 
Men han skötte sig bra, vi fick 8fel och dom felen tar jag helt och hållet på mig!
Tröck iväg för stort på nummer 5 så vi får med oss den bommen ner, kommer dåligt och får bråka lite på 6 och sedan får vi trångt till 7 och river den med.
 
Solklara ryttarmissar! Men hästen hoppade fantastiskt och jag känner helt klart att vi är redo för 110cm om 2v.
 
 
 
 
 
Dressyrträning ikväll, längtar efter fler hjälpmedel för att ta oss till nästa nivå 🤩💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0