Så vart det med det

Äntligen fredag!!
Trodde aldrig att gårdagen skulle ta slut faktiskt 😋
 
Till min stora lycka hade Tilda mockat åt mig! Tacksamheten visste inga gränser och jag hade lätt kunnat gråta 😂
 
Som tillbaka kaka stängde vi av hagen åt F, precis som vanligt så ska ju han helst inte gå på fri tillgång, men pga. min lathet och ovilja att packa hö har det ändå blivit så genom åren.
Tilda är däremot en mycket bättre person än mig och då begränsar vi matintaget för herrn så han ska komma i form 😊
Just nu tränas han hårdare n någonsin, men blir bara rundare 😂😂
Dom andra hästarna blir nöjda och tar paus i sitt ätande, men inte han inte 🙈
 
Någon ork till ridning hade jag redan mitt på dagen insett att det inte skulle finnas, så får se om energinivån är högre i eftermiddag, ska ha hoppträning med Rossi och K först bara, så finns en stor risk att det blir dubbelvila 😅



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0