Sol i sinne

Ännu en dag med strålande sol, inga supervarma grader, men det gör absolut ingenting, jag är nöjd bara solen skiner 😊
 
 
Sånna här dagar är det så synd att paddocken inte underhålls på vintern, känns så trist att sitta inne i ridhuset flera timmar istället för ute i solen 😊
Vi får hoppas att det tinar fram snart så att vi kan börja rida där, då slipper vi ju också vänta halva natten på att lektionerna ska ta slut innan det går att rida på vardagarna, haha..
 
Iaf så tränade småfisarna på att göra volter i trav och mycket trav-halt-trav och inte minst en jäkla massa galopp innan själva lektionen 😃
Skönt att den är lite senare så att hon får rida "ordentligt" en stund innan hon har skoj med kompisarna 👍
 
 
 
 
Om typ en timme ska jag gå ut och börja packa transporten och borsta fram hästen från hår och smuts, släppte ut honom utan täcke idag för att pälsen ska få lite sol och frisk luft, tanka d-vitamin helt enkelt 😊
 
Och som alltid då jag ska iväg blir H sjuk 😏
Sist hade han gjort ett ryggmärgsprov och kunde inte stå upprätt, idag ligger han däckad i feber..
Jag börjar nästa tro att han framkallar detta medvetet för att ev slipp följa med..
Men serru den funkar då inte på mig 😜
Bara att fylla kroppen med febernedsättande och följa med!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0