Glad gubbe 😊

Blev Ànnu en barfotaperiod för lillan enl. överenskmmelse med C..
Kommer det halka innan nĂ€sta gĂ„ng sĂ„ löser vi det dĂ„ 😊
Vi har verkligen den bĂ€sta hovslagaren i vĂ€rlden och det Ă€r sĂ„ jĂ€kla skönt att jag kan lita pĂ„ henne till 110%! 👍
BĂ„de jag och M har fĂ„tt höra frĂ„n flera olika hĂ„ll att det Ă€r bra skott och framför allt pĂ„ F ser man ju en sĂ„ otrolig skillnad pĂ„ hovkvaliteten sedan han kom för snart 1 Ă„r sedan 😊
 
Annars sĂ„ blev det ju vila för hĂ€starna idag, jag fick fara pĂ„ förĂ€ldramöte och har varit dĂ€r hela kvĂ€llen eftersom att H bott i minigrĂ€varen sedan han kom hem med den igĂ„r 😂
 
 
Nu har vi ett dike genom typ hela tomten och tonvis med lera staplat i högar đŸ˜©
Hade ju varit bĂ€ttre att riva boden och börjat grĂ€va för ett potentiellt stall och plana ut den blivande hagen istĂ€llet, ska det stĂ„ klart om 10Ă„r kan det vara lĂ€ge att börja tĂ€nker jag 😜
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0