Lördag

Igår morse hade Lily ridit ut medan pappan sprang och F han fick vila då all ork gick ur mig då jag kom hem från jobbet..
Äntligen semester även om det bara är en vecka! 😊
 
Lilla damen stack sedan iväg på övernattning så idag får lillen vila så ska jag få rå om min grannfru alldeles själv på en uteritt nu på morgonen 😃👍
 
 
Annars så snickrar vi på för fullt här hemma, just nu är det träpanel som sätts upp på takstolarna 👌
 
 
Hagen har vi också gjort i ordning, lagt markduk och grusat upp med 0-8/stenmjöl för att den grövre varianten vi haft inte ska fastna i hovarna, men tror ändå att det vart bra med det här lite grövre under så att leran verkligen håller sig borta!
 
Har köpt en lunchbox från Hästtema som bör komma till veckan, via en timer så släpps lunchmaten ut och man slipper åka hem och fodra 😃👍
Det är ju lysande 👌
 
 
 
Nu vill jag bara ha hem dem!!
Så att jag kan dricka mitt morgonkaffe och titta på mina fina djur 😍
Men de ska få gå kvar på bete och njuta av att käka gräs ett tag till innan de får flytta hem på heltid, då börjar fatcamp för den lille som just nu ser ut att ska föla vilken minut som helst 🙈😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0