Andas in - Andas ut

Nej jag hinner inte med någonting och ja, det syns på mig..
En av mammorna från klubben frågade ikväll vilken kista jag stigit upp ur #zombie 😂
 
Jag känner mig sjukt stressad inombords fast jag egentligen inte borde då vi ligger väldigt bra till, men det kan som inte hjälpas..
Oavsett vad jag försöker intala kroppen så kommer jag nog att vara tvärslut tills "det är över" 😴
 
Igår red vi i alla fall ut på en riktig skogstur, hade planerat att rida runt och kom nästa hela vägen men vi fick vända och rida tillbaka då det fortfarande låg träd över stigen på samma ställe som förra sommaren..
Får be någon fixa det då det är en så otroligt mysig väg att rida!
 
Idag blev det vila som planerat då vi varit borta och grejat inför helgens pay and jump på ridskolan, så nu är det mesta klart och det är ju skönt 👍
Då det verkar som att de flesta andra ska vara med och rida så har jag nu anmält Lily och Frazze också, kanske är med och hoppar själv också om det fortsätter att vara få anmälda på slutet, vi får se..
Hon brukar ju vilja ha sin sadel och den får ju inte jag plats i direkt 😝



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0