Den eviga 4-felaren

Ja, vad ska man säga!
Jag blir så besviken även om jag i grunden är nöjd över både hästens och min prestation, men då man får den där rivningen tävling efter tävling känns det som meningslöst 😔
 
Dagens rivning var i alla fall befogad, blev ett missförstånd där jag trodde han skulle hoppa men han valde att klämma in ett halvsprång extra och ja, ni ser själva hur det vart
 
 
Hem och göra klart stallet samt packa om då minisarna skulle iväg på hoppläger med övernattning och grejer 😍
Dagens pass gick superbra, ponnyn såg nästan seg ut?! Men hellre att hon får rida på än att han exploderar för minsta lilla 🙈
 
 
Imorgon väntas först ett träningspass på morgonen och sedan är det klubbtävling på eftermiddagen och då hoppar vi både jag och L..
Vad hon hoppar för höjd vet jag inte än då de skulle bestämma sådant ikväll tillsammans med tränarna, men jag är anmäld till 110 så får vi testa på det under lite lättare former 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0