Tisdag

Redan imorse såg Cs ben mycket bättre ut och man såg konturer av vad som kulle kunna vara en kota 😊
Valde ändå att linda om det med en vanlig padd innan han gick ut så har han fått stå lindad idag 👍
 
Medan jag mockade ikväll var det galopprace ute i hagen, inte helt optimalt med tanke på underlaget så jag skyndade att göra klart och tog sedan in dem trots att klockan bara var runt 18 🙈
Törs inte riskera några skador, så springa i hagen får de vänta med tills snön lagt sig annars får de komma in tidigt på kvällarna 😊
 
Lilla Rossi höll på att frysa ihjäl han, trots 300g vintertäcke 🙈
Så han fick stå med spikmattorna och fleecefilt för att få igång blodcirkulationen och släppa spänningar i ryggen då han troligast frusit hela dagen..
Ja, han fryser hela nätterna med för den delen då han skakar på morgonen med 😏
En riktig jäkla fryslort är han!!
 
Cristallos ben såg helt bra ut ikväll och det fanns inte ett endaste litet spår av någon svullnad 😃👍
Han får ändå stå med back on track lindning inatt och ser han fortfarande bra ut imorgon kan jag släppa det sedan 😊
 
 
Annars då?
Längtar så vansinnigt mycket efter vår tjejhelg nu så det är inte klokt!!
Samtidigt har jag sådan resfeber att det inte heller är klokt..
Hur ska hästarna övereva utan mig i 2 nätter 🙈😂🙈
 
En sak är då säker, maken kommer att få en gedigen lista jag förväntar mig att han följer till punkt och pricka 😜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0