Tumme upp och tumme ner

Börjar med 👎
 
Lily skulle springa en snabbis med F nere på vägen där det är plant och hårt innan vi tog in för att pyssla med C.
Tyckte tyvärr inte att han såg helt ren ut 😏
Men då han bara sprang ner i dikena eller ner på grannens tomt för gräs så blev det bara en vända och jag hann inte se mer än den gången..
 
Men då jag tyckte mig se lite hälta så fick det räcka, tog in igen och lindade med zinklimbinda så får han gå med det ett par dagar, tar en promenad imorgon så får han springa igen med H sedan som orkar hålla emot bättre 😜
 
Delade av i hagen så att F får fortsätta stå själv, men får tillgång till en lunchbox då jag måste åka in på jobbet imorgon 😊
 
 
Så till 👍
Cristallo Di Rocca T, älskade häst 💖
Trots tungt underlag och hoppning i serie så kämpar han på med sina långa ben 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visa det här inlägget på Instagram

Ett inlägg delat av Team Wilhelm (@teamwilhelm)23 Maj 2019 kl. 10:09 PDT

 
 
Anonym
2019-05-24 @ 07:50:36

Fin den är den grå! Hur gammal?

Svar: Visst är han 🤩😍 Han blir 5 i år 😊
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0