Dyr tisdag

Ja men så hade tisdagen passerat med allt vad den innebar 😊
Började dagen i lugn och ro hemma innan jag mockade och gjorde klart innan det var dags att göra C klar för avfärd.
 
Världens största guldstjärna i uppförande och han är otroligt tacksam att åka iväg med själv!
 
 
Hur som så var det ju dags för långöra att få sin sadel kollad..
Vi behövde knappt lägga på den så var den utdömd av precis samma anledningar jag känt själv 🤷‍♀️
Så det var ändå skönt att få det bekräftat samtidigt som jag kände att det skulle bli dyyyyrt 😳
 
Provade först en Amerigo Vega, wow känsla, men den gled bak lite för mycket.
Så vi lade på en Amerigo DJ och WOW WOW WOW!!! 🤩
Redan när jag ledde hästen mot uppsittnings pallen så tog han helt andra steg och frustade nöjt!
 
Hur den var att sitta i? Går inte ens att försöka beskriva.
 
Och häsen var så nöjd över sina nya kroppsfunktioner att jag nu får ångest av bara tanken att jag rider runt i den sadel vi har!
 
 
 
Nypris på en Amerigo DJ ligger runt 46.000kr, så nu blir det till att sälja familjens njurar på svarta marknaden och jag har även börjat fundera på om vi verkligen behöver ha 2 barn 😉
 
På kvällen kom stor-Maya och red Rossi, tjejerna klättrade et par vändor i skogen innan det blev mörkt 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0