Det var den veckan de

Men jag må vara sämst!
I flera dagar har jag försökt att få till inlägg utan att lyckas, haha!

Tisdag:
Då regnet höll i sig hela kvällen igår valde vi att sätta in en oplanerad vilodag istället, då det inte är en tävling i sikte och vi inte har några hästar på elitnivå så överlever de en extra vilodag, jag lovar 😉
Istället tog vi tag i lite eftersatt lädervård så både sadlar och träns fick sig lite extra kärlek 🙂
 
Onsdag: 
Jag tog med mig båda stora ut på tur och de fick 2 vändor galopp i backen upp på flygfältet, väldigt jobbigt tyckte C medan Frazze gärna hade sprungit både mer och fortare 💖
 
Igår:
Hoppträning för C som är så väligt kul att hoppa nu när jag törs rida! Lugnt, stabilt med bra takt och tempo 👌
Magiskt 🤩
 
Ikväll och imorgon har Lily Gabyträning, jag är otroligt avis men vi har verkligen inte råd att vara med båda 2 när det blir dubbelpass 🙈
Ska försöka få till lite hoppning på söndag istället har jag tänkt 😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0