Träna på att vara ute

Hade inte smält undan så mycket som jag hade hoppats igår, vägen var iaf snöfri så vi red en sväng till Norrbäcken där och vände där husen tar slut då det längre in fortfarande låg snö kvar.
 
Otroligt "poppiga" hästar första biten och de 2 som gick tufft dressyrpass på måndagen var nästan värst 😋
Efter att ha travat en bit kunde de frusta ut och var någolunda avslappnade 🙂
 
 
 
Cristallkulan lunkade på bra som handhäst, knät fortsätter hålla normal storlek men muggen får jag tusan inte bukt på 😒
Nu har jag fått slut på jodopax också så måste köpa det idag då jag upplever att det funkat bäst!
 
Sandra hotar med att vi ska vara ute imorgon 😜
Så är lur på om jag ska ta med grålle ner när Lily tränar idag och rida nere på Björkbanan undertiden så har vi avdramatiserat det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0