Utomhusdebut

Tisdagen blev oplanerad vila då annat kom i vägen 🙂
I onsdags fick därför båda hästarna åka ner till klubben och kaos utbröt då grabbarna skildes åt 😂😂
Vi skrämde slag på varenda ridskoleunge, men C fick iaf galoppera på lina i närmare 30min och ändå var han stor som ett hus och skrek som en galning 🤦‍♀️
 
Lily och F gjorde utonmhusdebut och vår svarta lilla unicorn var glad och så fin! 🥰
 
 
 
Jag och C gjorde vår ute debut igår!
Hade laddat med både vadderad huva och longerlina men han var så sjukt fin!!!
Vi har verkligen hittat galoppen och han går att samla så jäkla bra 🤩👌
 
Men jag måste börja våga galoppera mer framåt nu istället för att han ska kunna hoppa 😅
 
 
 
 
 
Tyvärr så var ju också detta den sista träningen då "fröken" ska ner och utbilda sig på Strömsholm..
Ska flirta lite med big boss för att se om jag kan få hoppa in på onsdagarna istället 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0