Mycket nu

Lily och blivande grannen var ute i över 2h i fredags!
Kul att de verkar hitta varandra, nu behöver bara jag nytt ridsällskap 😂
 
I lördags for vi ner och hoppade bana med F, gick väl kanske så där men ändå OK.
Haha, klart och tydligt 😋
Det gick iaf så pass bra att de är tävlingsredo i helgen 🙂👍
 
 
 
 
 
Jag och C gav oss sedan ut på tur senare på källen, det har tydligen blivit min nya grej!
Väldigt skönt när det är lugnt och stilla..
 
 
 
Söndagen fick F vila medan jag och Grå for och hoppade för JH, trött och seg men hoppade ändå bra!
 
 
 
 
 
 
 
Vi hoppar 90 bana utan större problem nu iaf så känner ändå hopp för att vi ska vara tävlingsredo till hösten 😀👏
 
Men nu får han vila en vecka då jag kommer att ha fullt upp med förberedelser inför tävlingarna i helgen, så kanske han hinner återhämta sig lite hästen också 😋
 
Fransen och Lily var ner på klubben igår och genrepade på gräset, gick otroligt dåligt och jag tror det beror på broddningen då jag tyckte att vanlig isbrodd borde ha räckt.
Men ska åka och köpa längre gräsbroddar så får vi hoppas han är villigare att springa till helgen 😅
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0