Med ljuset kommer orken

I måndags så blev det klättring upp i skogen bakom huset för båda grå, först Nissen och jag gick med till fots medan Lily red 😊
 
Det är så himla bra med först brant backe och sedan har vi stigen med stockar att gå över uppe i skogen. Så himla mysigt 💖
 
 
 
Höga knälyft blir det 💪
 
 
 
I sommar ska vi försöka röja upp lite och få till en längre slinga 🤗
 
Efter lilla grå var det stora vit, fick för mig att rida både utan huvor och martingal (???)..
Fick bara en känsla av att det skulle gå bra, och det gjorde det ju också 😃👏
 
Vi tog samma sväng, fast han fick gå i backen och skogsrundan 5 varv, sista svängen ner igen skakade det bra i bakbenen 😋
 
 
 
I det vita huset bor vi 🤗
 
 
 
Konstigt hur mycket mer energi man får av att det är ljust på kvällarna!
Hittade ett par minuter och bar in 840kg stallpellets under tak då det stått ute alldeles för länge 🙈
 
 
Igår så tog jag och mina stora killar en joggtur längs vägen, C fick springa som handhäst och jag hängde på en chambon så att han fick sänka sig lite och verkligen jogga igenom kroppen för att trampa ur eventuell träningsvärk 🥰
 
Därefter så fixade jag och Lily klart det sista för att vildhästarna på lösdriften skulle kunna stängas in 😊
Vi måste vänta till tjälen släppt innan vi kan slå ner stolpskor och kunna bygga en ordentlig mellanvägg, så just nu separerar vi med hjälp av plaststolp och tråd.
 
Men dörrarna är på plats och de stod då kvar imorse i alla fall 😜
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0