Tisdag

Igår så skyndade vi oss ut med Nisse och Rossi på en klättersväng i skogen, dagen till ära fick jag faktiskt rida den här långörade vi har på besök 🥰
 
 
 
Vi gick en ny oupptrampad stig som ponnypappan visade och vips så stod den grå som är otroligt klumpig på knäna, jag låg på halsen och sedan vart jag skallad då han kravlade sig upp!
Allt svartnade och jag var ganska säker på att halva ansiktet var intryckt. Kände direkt att det skulle komma en efterföljande hjärnskakning och mycket riktigt, på kvällen fick jag panik ont i huvudet och illamåendet kom 🤦‍♀️
 
Men där innan hann vi iaf testa min CC som kommit hem igen, den låg oförskämt bra och jag var såklart tvungen att testa rida i den också 😃
Låg minst lika bra efter 😍
 
 
 
Då hästarna var omhändertagna och stoppade i hagen igen så var det dags att ta in C för hans date med Malin, passade såklart på att prova CC:n på honom med!
Och den ligger verkligen så jäkla bra! Förutom att manken tar i 🙁
 
 
 
Men han fick sin timme med M och njöt som tusan 🥰
 
 
Spänd i ländryggen på vänstersidan, men det släpper direkt efter massage så hon tror inte att det är någon inflammation utan bara en spänning.
Då DJ:n börjat glappa ordentligt bak kan det ju vara så att han går och spänner sig för att skydda sig själv mot stötarna!
 
Har fått hem en ny sadel jag ska testa, vid en första anblick så ser det väldigt lovande ut! 
Inte minst för att den är rosa 😜
 
Ligger an hela vägen bak! Provade rida en snabbis och den gled ordentligt bak, men det gör ju å andra sidan alla sadlar, så har tappat hoppet om annat!
 
Ska testa den igen med förbygel och padd så får vi se 🙂
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0