Måndag

Ännu en sådan där magisk helg, skulle det alltid vara sådant här vinterväder skulle jag aldrig vilja ha någon annan årstid 🤩👌
 
I lördags så började vi dagen med träning för Lily och Frazze, vi styrde ekipaget ut till Alnö för att gästspela hos Monia för första gången på en halv evighet 😃

Rolig träning med fart och fläkt 👏
 
 
På eftermiddagen gick jag en promenad med hunden och Lily följde med, med Lillen som fick ett pass i djupsnön 😊
 
 
 
Igår var det helt otroligt väder, vi satt ute på altanen och bara mös hela dagen, fick ta mig i kragen och gå ut för att rida innan mörkret kom. 
Lily och E hade iaf varit så smarta att de red Lillen och Frasse på förmiddagen 😊
 
Jag och C tog en sväng upp på flygfältet, då han vilat 3 dagar fanns det lite krut under hovarna och han fick springa ur sig i långbacken 👍
 
 
 
 
Idag får vi se vad som hinns med då vi får främmande ikväll, hade ju varit skönt att åtminstonde hinna lina en snabbis!
 
M kommer iaf och rider Frans så att han får röra på sig ordentligt så det är ju bra 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0