2 dagar Gaby

För första gången i livet så har C gjort 2 träningsdagar för vår månadstränare, Gaby Young-Shing Pettersson, har inte känt att han varit redo för 2dagar tidigare, men nu är han faktiskt stor kille och det är dags att börja tänja på gränserna för att bygga mer kondition och ork 💪
 
Spontant har jag känt mig otroligt missnöjd eftr båda passen, på mig själv såklart!!!
Men efter att ha kollat filmer om och om igen så är det kanske inte så illa som det kändes.
Vi blir ju trött båda 2, absolut! Och framföraltl på träningen imorse då mjölksyran kom fort och jag inte orkar hålla ihop honom så red jag otroligt dåligt sista rundan och jag sätter honom i riktigt taskiga lägen 🙈
 
Men han har hoppat magiskt, när vi kommer rätt är han så jävla bra!! 🤩
Bara att styra på och han hoppar i alla lägen 💖
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0