Härlig helg

Igår vart det uteritt på båda hästarna, jag och C tog en långtur runt Bykullen, stormvinar, snöstorm och hagelskurar hann vi med ändå tog vi oss runt med glada miner 💖
Lite spänt här och där, men istället för att vända och fly så spännde han bara till och stannade och inväntade vidare instruktion från mig 🙂
 
 
In för snabb lunch och sedan så var det Fransens tur 
 
 
Vi plumsade i djupsnö genom skogen över på Oxsta sidan och sedan så tog vi 2 varv på galoppbanan innan vi gick gamla stigen hem 🙂
 
Då han och Rossi bytt bostäder med varandra, dvs. den lilla bor inne och F bor i lösdriften på heltid.
För hans ben har jag alltid trott att det lösdriftslivet vore det bästa, men hade räknat med att han skulle bli tjock(are) och trött..
 
Sååååå fel jag hade! Absolut, han har fått jättefina ben, men han har också tightat till sin midja och är piggare än någonsin!
Det här kunde alltså inte bli bättre 🥰



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0