Ooops, we did it again

Hästsekten har återigen visat framfötterna och kammat hem ett Jerringpris 🥳🎉
Tävlingar det ska röstas på kommer vi alltid att vinna, vi är för måga och har för lite vett än att spara på slantarna 😉
 
Så extra roligt att Hopplandslaget också vann årets lag som det faktiskt är en jurry som valt 🤗

 
Min hästmåndag bestod av joggtur längs Byvägen, C om handhäst då jag red igår.
Även fast han fått Ok-stämpel och ryggen mår bra så blir jag nojig och försöker att inte rida så mycket 🙈

Blev en kortare sväng på 5km, men då aktiv jogg nästa hela vägen.
Då vi skulle köra ut en ny bal i hagen ville jag inte bli för sen då det jävlades för oss sist 🤦‍♀️
Igår gick det dock mycket bättre 👍

Går ungefär en bal i veckan och det är faktiskt lite för mycket för min plånbok! 
Vi får se hur länge Lillen blir kvar, det är så klart att det beror på att vi har 4 hästar, ett antal jag gärna har, men vi borde försöka få in den 4:e som betalande hyresgäst 🙂
 
Så får fnula på det, lättare att hitta hyresgäst mot våren och betet lockar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0