Oroligt

Igår var det livat i hagen så jag valde att stanna hemma och jobba för att ha koll på läget. 
Slutade med att vi delade av hagen igen då C den jäkeln har börjat visa en helt ny dominant sida 🙈

Så nu får A och F gå tillsammans och C får hålla tillgodo med den lilla ponnyn 😋
Fördel med 4st är ju att alla får en kompis i alla fall 🥰
 
Men istället då så satte jag ihop mitt hemmakontor, har ju tills nu bara suttit i soffan med bärbara i knät, ingen hållbar lösning direkt 😅
 
 
Skulle haft ett fönster där bakom bara så hade jag haft utsikt över hagarna 😍
 
F och medryttare var ut på tur mitt på dagen och C fick gå ner i paddocken och jogga på lina, men förmiddagens jagande verkar ha tagit på krafterna då det inte fanns någon energi alls 😅
Så A fick vila han med då det ju han som blir jagad stackarn 🙈 Det är tur Fransen är snäll och de verkar kompa väldigt bra ihop 💖
 
Idag blir det vila då jag ska ut och äta med några kollegor efter jobbet, Lily tar nog ut F på en sväng under dagen så att han får röra på sig i alla fall 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0