Rodeokalv

Igår så blev det pass i paddocken som alldeles snart är helt framtinad, håller det i sig så här så blir det hoppning på hemmaplan i helgen 😃👏
 
Vi började med Avokado, eller Nisse som han kommit att kallas här 😊
han fick starta med galoppfattningar då vi förstod att det skulle ta på krafterna, första fattningen tog där den skulle och han sprattlade iväg i en bockserie 😂
 
 
 
 
 
 
 
Efteråt såg djuret väldigt nöjd ut och barnet kan tack och lov bara skratta åt det, vilket är tur, för jag höll på att skratta ihjäl mig 😂😂😂
 
Idag jobbar jag i Härnösand och vi får se när jag kommer hem, blir det i lämplig tid så ska vi ta en sväng i långbacken 😊💪
Förhoppningsvis får C på sig sin tappade sko idag också, men han fortsätter vila enligt plan veckan ut.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0