Här är jag

Det blev kanske lite längre frånvaro än vanligt denna gång, var på tjänsteresa förra veckan och då arbetsdagarna var slut fanns inte en gnutta ork till någonting!
 
Nissen och Culan fick vila då jag var borta medan Lily och medryttaren höll igång F då han skulle tävla i lördags 😊
 
Och som sagt, tävling på lördagen, for ner i bra tid då de var 2 klasser innan så vi behövde inte kliva upp alldeles för tidigt 😊
Lily red 1m och resultatet blev 0+4fel då hon chansade och kom lite för snett på ett räcke och fick med sig bommen ner.
 
Men överlag bra runda och nu ska vi träna på att hoppa snett 😉
 
 
 
 
 
På kvällen var jag sedan ute och galopperade med min bästis 🥰
 
 
 
Igår morse började vi stolpa ut sommarhagen på långt vi kunde, är en del kvar men vi behöver invända leverans av både tråd och stolp innan det går att fortsätta 😊
 
Vi skulle också behöva ett rejält regn och sedan värme så att gräset kan ta fart 🌱🌱
 
 
 
Red ut en snabbis med F och A innan det var dags att börja med att göra iordning C för dressyrtävling
 
 
 
 
Vi var helt klart snyggast i alla fall! Men också näst sämt i tävlingen 😂😂
Gick oväntat bra ända fram till galoppdelen, där det blev lite för vilt för domarens smak 😜
Så jaa, näää, dressyr är nog inget för oss 😅
 
Men jag är ändå nöjd, otroligt lugn hela tiden från påklädning till framridning och gick sedan in snällt i ridhuset trots att det såg konstigt ut med massa domarbord och dressyrstaketen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0