Nervös

Igår skulle jag ha lättare markarbetsträning för L och M som rider Fransen, slutade med att både Rossi och båda grannponnysarna också var med 🥰
En brokig skara av allt från 4-årigt långbent halvblod till 17-årig shettis 😍
Inte helt lätt med avstånd på travbommarna med andra ord 😅
 
Avokado höll på att svimma när han såg den lilla ponnyn och kunde inte koncentrera sig på annat än att hålla rätt på var han var 😂
Ändå bra träning att bara vara runt andra hästar också 😊
 
 
Innan träningen så hann jag tömköra C som var otroligt lydig och harmonisk, han fick jobba mycket sidvärts och galoppfattningar.
 
Ikväll är det hoppträning för första gången på en dryg månad och första gången ute för i år 🙈
Inte riktigt så jag längtar, utan det är lite skräckblandat om jag ska vara helt ärlig!
Men vi drar på fenwick huvan och en ljuddämpande mössa så hoppas vi på det bästa 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0