Barfota vinterid?

Har inte fått något svar av vår hovslagare än, så hästen går fortfarande bara med 3 skor..
Tog med mig H ner idag, men det är inte värt att försöka ens då han verkligen får panik! Vill ju inte förstöra framtida skoningar så det där överlåter jag helt till utbildat folk nu :)
 
Istället är jag lur på om vi ska dra av den andra skon, då det är själva spikandet han blir rädd för tror jag inte att det skull vara lika svårt att dra av den andra skon.
Det är dags för skoning igen den 11:e, så det skulle ju bara bli fram till dess han gick barfota bak..
Vad tror vi om det?
 
 
Då kan jag ju iaf rida ordentligt!
Idag blev det longering nere på lägdan så att han fick röra på sig åtminstonde..
Har blivit alldeles för mycket vila den senaste tiden :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0