Kommunikation och balans

Såg ni inte årets matiné från SIHS missade ni verkligen något och jag rekomenderar verkligen att se det i efterhand!
 
Både Alizee Froment och Lorenzo har ett fantastiskt och helt magiskt samspel till sina hästar..
 
Alizee rider här sin häst helt utan träns på GP-nivå som om det var det lättaste i världen 😱
På tv sa de att hon även red utan sadel, men på bilden i galopp tycker jag mig skymta både sadelgjord och stigbygel 😉😊
Hur som så är det ju otroligt hur hon rider den ändå 😊👍
 

Foto: Anki Yngve
 
Foto: Anki Yngve
 

Och sedan har vi ju Lorenzo..
Inte nog med att han står på sina hästar och hoppar, ändå ganska högt, utan problem.
Mitt i numret "parkerar" han några hästar medan han rider runt och har de andra löst springande brevid sig..
De parkerade?
Ja de bara står helt stilla och väntar!
 

Foto: Anki Yngve
 

Foto: Anki Yngve
 
Foto: Anki Yngve
 
Foto: Anki Yngve

Jag får ju för tusan knapt hundarna att gå fot då vi rider 😂
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0