Big Black Ass

Kunde inte hålla mig så Frazze fick följa med på promenad nu ikväll då Lily skulle rida 😊
Lindade av och masserade kotan och kotleden med linement innan vi gick, i skritten gick han taktfast och helt rent, testade att trava lite rakt fram efter minisarna och även där var hur jämn och fin som helst i takten och Henke sa att det inte alls såg konstigt ut, så skönt att även han var med till Per och fick höra vad han kollar efter och vad man ska tänka på 👍
 
Då vi kom hem igen fick han springa lite i linan, på böjt spår är han fortfarande inte bra, men ändå betydligt mycket bättre än igår!!!
Så det är ju skönt 😃👍
 
Så jag är ännu mer säker på att det är samma skada som sist nu så vi fortsätter med samma behandling som jag tänkt..
Lindade om benet med en torr padd och linda innan de fick gå ut i hagen igen så ska jag flirta med grannfrun om hon kanske kan ta av den ikväll 😊
 
Passade på att studera honom ordentligt då vi ändå väntade på att Lily skulle sadla och greja och han är riktigt fin i kroppen nu ❤️
Lite sned i korset fortfarande men ändå betydligt bättre än vad han varit..
 
 
Är sugen på att ta ut Anna eller någon som kan gå igenom honom igen..
Skulle vara kul att testa Jossan Falk då jag bara hört gott om henne tidigare 👍
Veronica
2016-08-22 @ 21:48:18

Kan verkligen rekommendera Josefine Falk. Amanda fick verkligen bra massageövningar och Fideli har slutat slänga ut baken i halterna efter det😊

Svar: Ja alla som haft ut henne är ju väldigt nöjda :)
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0