Grattis och god jul till mig själv

 
"Råkade" beställa ett Micklem Deluxe Competition..
Hade ju tänkt köpa en likadan kopia som Lily har till Rossi då jag tycker att dom är snyggare med sömmarna, MEN som av en händelse (läs: en hel helgs googlande) så dök detta upp på rea dessutom!! 😍😍
 
Kopian har ju inte clipsen och det är väl egentligen främst dessa som jag vill åt 😃
 
 
Nu ska jag bara hitta mitt äppelbett med fasta ringar som verkar vara spårlöst borta(?!?!) så hoppas jag att tränset hinner komma innan helgen 😃😃
 
Fia
2016-08-07 @ 15:38:11

Det är så jävla jobbigt det där när man bara råkar klicka hem saker. Händer mig alldeles för ofta.

Svar: Eller hur, men det är ju ännu jobbigare att hålla på att returnera så då kan man ju lika gärna ha kvar grejerna 😜👌
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0