Varning för bild på tå

Hur vet man om man brutit en tå?
Speciellt den lilla?
 
F klev på mig igår innan vi skulle gå bort till ridhuset och lyckades såklart träffa endast den lille, gjorde såklart vansinnigt ont, men det gör det ju alltid så det var väl inget mer med det..
 
Sedan höll vi ju på i stallet och i hagen hela dagen och då vi kom em och jag äntligen fick av mig skorna så var det inte värre än att jag inte hade någon känsel i tån och jag tordes inte ta av mig strumpan 😝
 
Men igår kväll då H följde med ut för att skruva upp krubborna höll jag på att svimma av smärta då jag fick på mig skorna, varenda steg var en pina..
Då vi var färdiga och jag fick av mig skorna igen är det inga problem alls, i vissa lägen gör det vansinnigt ont, men så länge jag går försiktigt är det inte alls några problem, förutom att man känner att tån är sjukt svullen..
 
Imorse var tån svart på insidan och på undersidan, har försökt att ta en bild, men det går som dåligt då jag inte kan röra tån utan att jag vill kräkas 🙈
 
 
Kan iaf meddela att så där stor brukar den absolut inte vara, kan hända att den exploderar snart 😂
 
Om den skulle vara av, hur lång tid tar det innan man kan ha skor på sig utan att vilja dö?
Jag antar att man inte gör något med en bruten tå, så att besöka sjukvård känns mest bara som slöseri med både deras och min tid!
 
 
 
Anonym
2016-12-30 @ 14:36:03

Julia hade samma i julhelgen men den är bra nu. Håll ut.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0