Rättvist

Ikväll mötte vi Saga i stallet då vi skulle ut, sa åt henne att ställa in honom i en box då hon var klar så att han skulle få vila lite, stackarn har ju stått ute i både storm och åskväder..
Så här hittade vi honom då vi kom tillbaka, så jag antar att han behövde få vila lite ❤️
 
 
Jag och L red bort till ridskolan för både dressyr och hoppning, dealen var att om hon klarade hela programmet utan hjälp skulle hon få avsluta med några skutt 😜
Haha
 
Och programmet sitter nu, vi ska få in de korta (6 steg) skrittpartierna bara så är det nästan perfekt sedan..
Vägarna kan såklart bli bättre och hon lättar ju fortfarande lite i galoppen, men ungen är ju bara 7 år så vi går inte in för någon placering direkt..
Hade det inte varit på hemmaplan och få startande hade vi aldig ens funderat på att anmäla 😊
 
Då dressyren gick så bra, höll jag mitt löfte och hon fick avsluta med några språng..
 
 
Dessa ligger på 60cm, nästa p&j anmäler vi nog till den höjden då 40 börjar kännas lite väl lågt 😊
 
Jag och F både travade och galopperade idag, dock bara 2 varv längs fyrkanten åt båda hållen, då han också skötte sig exemplariskt fick han också avsluta med 1 språng 😃
Så får vi se imorgon om han höll, min lilla porlinshäst ❤️
 
Nu har jag precis färdigställt startlistorna inför dressyrtävlingarna, H fick dra namnen och på så vis lottade vi startordningarna, så mycket mer rättvist kan det väl inte bli? 😊
Nu hoppas vi bara att det inte sker några större förändringar
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0