Stall inspiration

Bara för att vi inte kan göra någonting alls just nu så vill jag extra mycket att det bara ska bli klart 😝
Stalldörrarna och fönstren står i garaget och gör ingen nytta alls 🙈
 
Såg en annons gällande medryttare eller något på blocket för någon dag sedan och vart helt kär i den otroligt enkla boxinredningen de hade i det stallet..
 
Så just nu ser mitt stall också ut så här, förmodligen också billigare än att beställa modulinredning 😊👍
De bakre väggarna kommer ju att vara murade med puts eftersom att vi ska mura hela stallet..
 
 
Våra boxar blir ju dock lite större och dörrarna kommer att sitta intill varandra, är lur på om man ändå ska ha galler mot gången förutom mot dörrarna så att man kan hänga täcken och ev. varsin borsthylla utan att pillerkungarna drar in allt i boxarna 😜
 
Har ju drygt ett år till på mig att fundera på den biten, men man kan aldrig planera för noga, eller hur 😉
Fia
2016-11-27 @ 08:50:59

Jag skulle satt ett galler helt klart . Den extra förvaringen man får är guld värt

Svar: Ja men visst, det blir så litet ändå att vi kommer att behöva varenda liten krok och hylla vi kan få upp :)
Josefine Wilhelm

Annika
2021-04-07 @ 21:32:53

Hej!
Tyckte din stallinredning var SÅ fin! Håller på och bygger om vårt stall nu, höjer taket och ska bygga två boxar och sadelkammare. Har du fler bilder? Hur höga har du gjort boxarna? En sista fråga - vilken typ av färg har du använt?
Tacksam för svar :). /Annika

Svar: Hejsan, vårt stall slutade inte alls så där som jag tänkte i mina drömmar :) Vi köpte till slut färdiga boxinredningar och med galler i fronterna vilket visade sig vara lönsamt då vi senare köpte ny häst som gärna gnager på sina kompisar :P
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0