Tisdag

Efter kvällens pass ha jag nu anmält mig till 90 och 1m på pay & jump i Matfors på lördag 🙈
Han är så vansinnigt fin på babypelhamet och vi kan komma i lugn och sansad galopp mot hindren och kommer rätt varenda språng, fantastisk känsla 😍
 
Började värma upp med galoppbyten över bom och han sätter varenda byte nu 👌
Måste bara klura ut hur jag går vidare till att befästa bytena utan hjälpbommar 🤔
 
Rullade sedan på en åtta över en oxer(80cm) på mitten längs medellinjen
 
Och avslutade med att hoppa 2st räcken(1m) som en åtta
 
Även här byter han precis som jag vill över hindren 😃👍
 
Lily och Rossi tränade programmet och det vi ska finslipa på torsdag blir övergångar trav-halt-trav och galoppfattningar där hon sitter kvar i sadeln och är stilla i handen 😊
 
 
Nyfrissad
 
 
 
Framhovar
 
 
 
Bakhovar
 
 
 
Bakhovar
 
 
 
Sandra SG
2016-10-18 @ 20:29:50
URL: http://sandrasg.se

vilka bra övningar du har ritat upp. jag brukar köra några liknande




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0