Vi har nått ett mål ✅

Jag är så glad att jag inte riktigt vet var jag ska göra av all lycka ❤️
Hade ju anmält mig till 90 och 100, vet ju att det funkar bra hemma, men så vet vi ju alla hur jag blir på borta plan 🙈
 
Men vet ni, vi fixade det!!! 😃😃😃
Vi klarade 1m debuten med lätthet, han var ordentligt trött då det bara var 3st mellan våra rundor, men hoppade ändå så fint ❤️
Vi fick tyvärr med oss näst sista bommen ner, men han kämpade på så bra att det absolut inte gör någonting 😊
Är otroligt sugen på att anmäla till 1m även i Timrå, får fundera på det ett tag till 🤔
 
 
 
 
 
 
För minisarna gick det också bra, även om de utgick från 70cm..
I 60 så blev det en utbrytning pga. långa tyglar, i övrigt hoppade de superbra 😃👌
 
Direkt efter den klassen så skyndade vi oss ut med F, allt vart kaos och vi höll på att få en lös häst på parkeringen🙈
På med alla grejer och sedan så fick H promenera med F medan jag hjälpe L i nästa klass..
Men då var han så uppstressad lilla ponnystackaren och det var svårt för L att nå fram till honom..
 
De hoppade 1 och 2, men på 3:an blev det en avramling, vi lade ner hindret så att de fick hoppa det och sedan gick vi ut då det inte skulle hjälpa någon att fortsätta..
Även fast alla tyckte att hon var så duktig som kämpade på så bra så blev hon lite ledsen 😔
Men det är ju just därför det är så bra att åka runt och få göra misstag, lära sig och bara kunna bli bättre 💪
 
 
 
 
Så här i efterhand är hon supernöjd med dagen och taggad för imorgon istället 😊
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0