Damma av reflexerna

Idag testade jag på massagen som erbjuds på jobbet, hade tid före lunchen och hon frågade om jag hade några problem..
Förklarade höft-ontet jag haft en dryg vecka  och sedan var det dags..
 
Fy i hela fan säger jag bara!! 😱
Det gjorde så vansinnigt ont att jag trodde jag skulle avlida där ett tag 😂
 
Hon gick an i ljumsken, skinkan och sedan baksida lår hela vägen ner till knävecket..
Tydligen var jag otroligt spänd och ischiasnerven kom i kläm, därför har jag haft ont..
Avslutande släppte hon på några spänningar i nacken och frågade sedan om jag hade tänkt jobba något mer idag, och det hade jag ju..
Lycka till sa hon bara då 😂😂
 
Runt 13 förstod jag vad hon menade, fick världens frossa och blev sååå trött 😴
Men det var bara att bita ihop till 15 då jag slutade..
 
Slocknade direkt i soffan och han väl blunda nästan en halvtimme innan det var dags att gå ner till stallet då vi skulle träna..
Superbra övningar som verkligen gav resultat då ryttaren gjorde rätt, vi var 8st idag så det blev ganska lång väntan mellan övningarna och det gällde att hålla igång hästarna medan de andra hoppade för att de inte skulle bli kalla..
 
Travade efter vägen hem sedan då vi drog över tiden och det blir ju tvärmörkt på engång, det är verkligen dax att ta fram reflexerna nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0