Lördag

Har ju sedan någon vecka(?!?) tagit in hästarna tidigare på kvällarna i och med Fs förkylding, som för övrigt är bra nu, och all snöstorm som varit..
Så istället för runt 21 har de kommit in redan 18 så har jag nattat senare..
 
Med 3 timmar längre på box kan man ju tänka att det skulle vara stökigt 🙈💩
Men det är så jäkla lättmockat nu!!! 😃
 
Från 19 har han ju vankat av och an ute i hagen och hängt på grinden för att få komma in, så han har kanske hunnit stressa upp sig då vilket sedan håller i sig?
 
Inte alls samma brådska ut på morgonen nu heller, så han trivs nog helt enkelt inne i sitt stall ❤️
Det blir dock lite fel i mitt huvud då jag är stark förespråkare för så lång utevistelse som möjligt!!! 😅
Nu är de ju förvisso ute 13 timmar minst i alla fall då jag sällan släpper ut dem efter 5 och ännu mer sällan efter 6, så det kanske inte är så dåligt ändå 😊
 
 
Idag då?
Vi ska faktiskt bege oss ut redan nu för att mocka, sedan blir det årets sista pass i ridhuset här hemma, dressyr för Lily och bomarbete för mig och F 😃👍
 
Från och med nästa vecka har vi ju inget abonnemang här längre så då blir det till att lasta för att kunna rida inomhus 😊
Vilket vi iofs oftast gör nu i alla fall så egentligen blir det ingen skillnad, förutom att vi tjänar 5000:-/år 😜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0