Ren och skär magi

Här har det varit mer aktivitet på er besökare än någonsin då jag varit borta, ursäkta den dåliga uppdateringen 🙈
Istället har jag varit desto mer aktiv på Instagram(@jossanwilhelm) 😊👍
 
Och jag vet inte ens hur jag ska kunna beskriva denna helg!
Fantastisk och helt magisk 💖
 
Först Casalls sista tävling på hemmaplan, tyvärr gick de inte till omhoppning, men gick ut till stående ovationer och inte ett öga var torrt..
Och sedan Henkes superbragd, redan innan han landade men man såg att alla bommar skulle ligga kvar och tiden var snabbast fullkomligt EXPLODERADE hela Skandinavium, popcorn flög och det tjoades och visslades så jag trodde arenataket skulle lyfta, FY FAAN vad mäktigt!!!
 
 
Den sista stackarn som skulle ut efter Henke och Mary Lou fick det inte lätt, och då han rev nästan jublades det 😱
Så får man absolut inte göra även om det är så man känner 🙈
 
Näe det är helt omöjligt att beskriva känslan och stämningen det är att vara där och det dessutom går så bra för Sverige!
Har sett tv-sändningen men det är inte ens i närheten så mäktigt eller magiskt som det var på plats, jag längtar redan till nästa gång 😉
 
Tågen har gått precis enl. tabell och jag hann därmed hem i tid och kunde se Lilys träning ikväll 😊👍
 
 
 
 Nu ikväll har vi valt ut 5st bilder från fotograferingen med Jennie och jag har fått orginalen, ni får se dem i morgon😃
Tills dess finns det några smakprov på instagram och facebook 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0