Löshoppning

Då jag mockade strax före lunch gick jag ner i hagen och kände på Fs ben, alldeles kallt och inte det minsta svullen 😊
Skönt!
 
H fick ändå springa med honom på vägen innan vi skulle åka för att vara riktigt säker på att ingenting spökade, men han är så ren han kan bli, både på volt och rakt spår 😃👍
 
Så vi lastade och for med båda 2 😊
 
Började med F då det var störst risk att han skulle riva transporten annars  🙈
Han sprang runt och var stor på sig i uppvärmningen och så länge hindern var runt 50 hoppade han fint även om det var lite med handbromsen i, för varje höjning sedan tvekade han mer och mer och vill nog helst bara stå med mig ❤️
Så när han fastnat mellan räcke-oxer på 80 gav vi oss, det där var ingenting för honom..
 
Catta sa det också att hästar som är inhoppade under ryttare brukar inte gilla att löshoppas så jag skulle inte bli nedslagen för det, han trivs bäst med mig helt enkelt 😊
 
Rossi då, lilla ponny plutt, han är så charmig att jag smäller av! ❤️
Från början då han bara fick rulla över bommar, sprang och och speglade sig och kollade på publiken så pass att han snubblade över en bom och vart sedan livrädd för den som kom efter 😂
 
Då det sedan blev lite högre hoppade han riktigt fint och vi stannade på 90cm 😊
Tyvärr fick vi inte med de sista sprången då minnet på min telefon vart fullt..
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0