Dagens projekt

Vi började dagen med hoppträning för Monia, gick superbra för de små 😃👍
 
 
Sedan hem för lite lunch innan vi satte igång med att skruva upp innertaket i stallet
 
 
Körde på ett par timmar innan grabbarna for på fotboll och jag passade på att rida, då jag kom tillbaka hade Lily överraskat med att mocka åt båda hästarna ❤️
Vi smorde alla grejer och började packa grejer i sadelkammaren som inte kommer att användas innan flytten, mitt mål är att vara installad hemma innan grannfrun tar hem sin häst och den nya inhysningen kommer, så att alla får acklimatisera sig i lugn och ro på varsitt håll 😊
Så innan midsommar ska vi vara färdiga med andra ord 🙈😅
 
Vi åt middag då alla var hemma igen och sedan fortsatte vi med skruvandet, så nu är alla stora skivor på plats, så tar vi tag i finjusterandet imorgon 👍
 
Passade på att duscha Rossi innan de kom in för natten och slog sedan på bakskor då jag hittade ett par i hans storlek medan vi städade i sadelkammaren 😊
Han ömmar inte eller så, men jag tycker han slitit på bakhovarna fort och då han tränas så hårt får han gå med skor runt om han med..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0