Helgen

Igår vart det en långtur på över 2 timmar i blandad terräng, vi började med att rida ner till kovland efter vår grusväg, blev sedan en km på asfalt upp till lövsätt innan vi kom i skogen och sedan avslutade vi efter sandvägen innan vi red från ridskolan och hem efter vår lilla grusväg igen 😊
 
 
 
Idag så har de små tävlat. Slutresultatet vart 17fel, men trots det så är vi nog ändå rätt så nöjda! 😊
Han var inte så värst supertittig utan hoppade fint de hinder de fastnade på då hon styrde om på dem och som min kloka grannfru sa så kan vi bara jämföra med egna resultat, så kollar man då tillbaka på förra inomhussäsongen så kom de ju inte ens i mål, en tävling kom de ju inte ens till första hindret!
 
Så vi är som sagt ändå nöjda ❣️
 
F fick en lättare tur upp till Norrbäcken och tillbaka i alla gångarter, provade att lägga EcoGold-padden under sadeln då den blivit lite stor i och med att hästen blivit slankare 😍
Och jag vill tycka att han bar sig lite bättre, skönt med lite stötdämpning för ryggen kan jag tänka 😊
Däremot tyckte jag att padden gled liteoch det är jag ju inte så nöjd med, hade gärna haft en som man kan fästa i sadeln..
Men ska ge denna fler försök innan jag dissar den helt 😊
Den har ju funkat förut 👍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0