Sometimes you win, sometimes you learn

Idag vart det då ingen guldstjärna till mig i alla fall 🙈
Det är tur vi varit med ett par ggr nu och visat upp att vi inte är helt talanglösa jämt, så det känns ändå helt ok..
Man måste väl ha dåliga dagar också antar jag 😕
 
Dagens övningar var i alla fall gymnastik och styrka i form av travbommar, studs, 3-kombination med 1 språng mellan varje och 4-kombination med 2 språng mellan varje..
 
I studsen och på 3-kombinationen for han och bytte galopp hela tiden och jag fick fasen inte till det alls vad jag än gjorde 🙈
Och i den andra kombinationen red jag på för fort istället för att bara länga galoppen så att han skulle komma rätt på hindren..
 
Näää, vi stryker ett sträck över denna träning och går och lägger oss istället..
Imorgon kommer i alla fall både jag och Mr. F ha ont i varje muskel vi inte trodde att vi hade 😂
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0