Dagen D

Lily vaknade 4:30 för att äta frukost imorse, anar en viss resfeber hos den unga damen 😝
Men jag förstår henne, jag får ju resfeber av att åka till Njurunda 😂
 
Ponnysarna fick sova ute även inatt så att F hinner acklimatisera sig och vad jag såg igår så bryr han och den nya hästen sig inte så mycket om varandra längre..
Och vi har ju lämnat honom utan ponnysarna vid uteritter förut utan att han har brytt sig, så det kommer nog att gå bra..
Jag som blir lite hönsmammig bara ❤️😅
 
Men då de små som sagt sovit ute ska de strax få komma in och sova några timmar innan vi åker, bada ska de också få göra och viss hårvård ska utföras 😊
 
Får se hur aktiv jag kommer att vara här i helgen, men ni kan alltid följa oss på @teamwilhelm på instagram 👍
 
Blev kontaktad av en tjej igår som hade fått oss på bild under förra helgen 😃
Tack snälla Li för dessa fina bilder ❣️
Besök gärna hennes hemsida 👉  Li Norell - Hästfotograf
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0