Tisdag

Lilla Rossi, han går från klarhet till klarhet och tittar inte på något längre!
Lily red båda ponnysarna nere på lägdan och avslutade markarbetspasset med att ta något spåring på matta och grind, vilka han bara kliver över utan några som helst reaktioner 🙈
Älskade lilla skitponny ❤️
 
Jag hade sedan träning för C på eftermiddagen, började med att hoppa lite längd på en oxer så att de fick sträcka ut sig, något F verkligen behöver göra!!!
Efter det hoppade vi upp oss på ett räcke och han bara tar dm efter dm utan att det ens är svårt..
Slutade på ca 140 med lätthet 😳
 
 
 
 
 
Hoppade sedan en bana där hindren låg på mellan 80-110, då han ska gå många klasser i helgen såg jag ingen anledning till att hoppa något mer än att få en bra känsla..
Och vi fick faktiskt ett stopp idag 😂
Stod ett räcke bakom träden i dungen som han inte riktigt hann se och jag var inte riktigt på honom, vi tog om och då hoppade han såklart kanonfint 👌
 
 
 
 
Nu blir det en lugn uteritt imorgon och vila på torsdag, jag är för en gångsskull sjukt taggad på tävling!!
Då den förra blev en sådan super flopp i och med att vi inte fick starta så ser jag verkligen fram emot denna  😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0