Lördag

Morgonen började med en tur till ridhuset med minisarna som fick rida igenom LC:1, kan ju som sagt vara bra att ha tränat i alla fall en gång innan de tävlar 😜
De värmde upp i alla gångarter och sedan bestämde vi att de skulle rida igenom programmet en gång, så fick vi se vad det behövde tränas på efter det...
 
Och vad ska jag säga?
De enda jag hade att peta på var att hon vände upp lite för sent över medellinjen och stannade lite för sent vid halten på X..
Så bra som hon red idag har hon aldrig ridit ett dressyrprogram någonsin!
 
Och ponnyn vad glad och samarbetsvillig, en riktigt lyckad träning med andra ord 😃
 
 
 
Så nu hinner de alltså inte träna något mer innan tävling 😂
Nästa helg är jag i Göteborg och sedan är det dags helgen efter det, som tur är, är det klubbtävling i dressyr den 3:e, så hinner de genrepa en gång innan "riktig" tävling den 4:e 😊👍
 
Efter det har båda barnen flytt hemmet och förväntas inte återvända förrän imorgon 🤗
Passade då på att spendera lite kvalitets tid med min man
 
 
Ja, alltså min häst 😍❤️
Han är alltid som piggast efter hårdträning, så vi passade på att ta galoppintervaller idag 💪💪
 
Resten av kvällen ska väl spenderas tillsammans med min andra man, jag har ju tyvärr bara en häst att rida 😜😂
Ebba
2018-02-17 @ 18:25:39
URL: http://www.ryttargladje.wordpress.com

Att hitta X har aldrig varit min starka sida, kanske därför jag håller på med hoppning istället. Dressyr är inte riktigt min grej heller ;)

Svar: Jag håller med! Kan inte ens lära mig ett LC program utan får stå med fusklapp för att kunna hålla koll att Lily rider rätt 😂🙈
Men att hoppa 4 olika banor en dag är däremot inga som helst problem 😉
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0